1. NODUS BOOKING

Το σύστημα online ξενοδοχειακών κρατήσεων απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία / ενοικαζόμενα δωμάτια / επιπλωμένες κατοικίες κ.α.

Το σύστημα online κρατήσεων θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Αυξήσετε άμεσα τις κρατήσεις σας
  • Εισπράττετε το ποσό της προκαταβολής ή όλου του ποσού της κράτησης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμών σε πραγματικό χρόνο μέσα από το ημερολόγιο κρατήσεων
  • Επιβεβαιώνονται οι κρατήσεις σας χωρίς καθυστερήσεις και έτσι να αυξήσετε την πιθανότητα για περισσότερους πελάτες
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές κράτησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος του WordPress CMS ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών του, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Δημιουργία λογαριασμών σε εργαλεία της Google όπως το Google Analytics και το Google Search Console για την παρακολούθηση στατιστικών του συστήματος
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα κρατήσεων θα παρέχει μια αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση με προβολή επερχόμενων κρατήσεων με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (ημέρες κράτησης, κόστος, είδος δωματίου κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί

Το σύστημα θα έχει τις εξής δυνατότητες:

  • Εισαγωγή και προβολή τύπων δωματίων με αναλυτική περιγραφή, παροχές και φωτογραφικό υλικό
  • Εισαγωγή και προβολή έξτρα υπηρεσιών με χρέωση (πχ. πρωινό, ενοικίαση ποδηλάτου κτλ.)
  • Διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές ανά ημέρα αλλά και συγκεκριμένων περιόδων (low, medium, high season)
  • Καθορισμός ειδικών προσφορών (εκπτώσεις / flash sales) ανά περίοδο και ανά τύπο δωματίου
  • Χειροκίνητη απενεργοποίηση δωματίων καθώς και χειροκίνητη εισαγωγή νέας κράτησης
  • Επιλογή πληρωμής με ποσοστό (πχ. 30% προκαταβολή) από το συνολικό ποσό μιας κράτησης
  • Μετάφραση περιεχομένου συστήματος στην Αγγλική γλώσσα
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Πληρωμή κατά την άφιξη, Κατάθεση σε τράπεζα)
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή μετά την ολοκλήρωση μια κράτησης
  • Αναλυτικές αναφορές των κρατήσεων / τζίρου κτλ.

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Επεκτασιμότητα

  • Σύνδεση με Channel Manager για διαχείριση πολλαπλών καναλιών κρατήσεων (Booking, Airbnb κτλ.)
  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

2. NODUS APPOINTMENT

Το σύστημα online κρατήσεων (ραντεβού) απευθύνεται σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών όπως ιατρεία, κέντρα αισθητικής, κομμωτήρια κτλ. τα οποία παρέχουν τις υπηρεσίες τους και εξυπηρετούν τους πελάτες τους με προγραμματισμένα ραντεβού.

Το σύστημα online κρατήσεων θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Εισπράττετε το ποσό της προκαταβολής ή όλου του ποσού χρέωσης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμών σε πραγματικό χρόνο μέσα από το ημερολόγιο κρατήσεων
  • Επιβεβαιώνονται τα ραντεβού σας χωρίς καθυστερήσεις και έτσι να αυξήσετε την πιθανότητα για περισσότερους πελάτες
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών του, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Δημιουργία λογαριασμών σε εργαλεία της Google όπως το Google Analytics και το Google Search Console για την παρακολούθηση στατιστικών του συστήματος
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα online κρατήσεων (ραντεβού) θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση, για προβολή, προσθήκη ή επεξεργασία των υπηρεσιών με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος υπηρεσίας, κόστος, περιγραφή, τοποθεσία κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

  • Εισαγωγή και προβολή διαφορετικών προσώπων (πχ. Τάδε Ιατρός) με διαφορετικές υπηρεσίες και χρώσεις και σε διαφορετικές τοποθεσίες (πχ. Αθήνα, Θεσσαλονίκη κτλ.)
  • Χειροκίνητη εισαγωγή νέου ραντεβού στο σύστημα και χρήση ημερολογίου
  • Διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές
  • Καθορισμός ειδικών προσφορών και εκπτωτικά κουπόνια
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Μετρητά, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή μετά την ολοκλήρωση μια κράτησης
  • Αναλυτικές αναφορές των κρατήσεων / τζίρου κτλ.

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Επεκτασιμότητα

  • Σύνδεση με Google Calendar για συγχρονισμό των ραντεβού
  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Μετάφραση περιεχομένου σε επιπλέον γλώσσες πέραν της Ελληνικής

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

3. NODUS SERVICES

Το σύστημα online πώλησης υπηρεσιών απευθύνεται σε επιχειρήσεις όπως μηχανικοί, τεχνικά γραφεία, οικονομολόγους, λογιστές κ.α οι οποίες δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών.

Το σύστημα πώλησης online υπηρεσιών θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Εισπράττετε το ποσό της προκαταβολής ή όλου του ποσού χρέωσης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμών σε πραγματικό χρόνο
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Μετρητά, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών του, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Υποστήριξη πολύγλωσσου περιεχομένου (multilanguage) σε δωμάτια, όρους κτλ. στα Ελληνικά ως γλώσσα προεπιλογής και μετάφραση στα Αγγλικά
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Δημιουργία λογαριασμών σε εργαλεία της Google όπως το Google Analytics και το Google Search Console για την παρακολούθηση στατιστικών του συστήματος
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα online πώλησης υπηρεσιών θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση, για προβολή, προσθήκη ή επεξεργασία των υπηρεσιών με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος υπηρεσίας, κόστος, περιγραφή, φωτογραφία κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

Το σύστημα θα έχει επιπλέον τις εξής δυνατότητες:

  • Δυνατότητα διαφορετικών τιμολογιακών πολιτικών (με ή χωρίς ΦΠΑ κτλ.)
  • Καθορισμός ειδικών προσφορών
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Μετρητά, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Ειδοποιήσεις προς την επιχείρησης με e-mail μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς
  • Αναλυτικές αναφορές των πωλήσεων / τζίρου κτλ.

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Επεκτασιμότητα

  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Μετάφραση περιεχομένου σε επιπλέον γλώσσες πέραν της Ελληνικής

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

4. NODUS RENT A CAR

Το σύστημα online ενοικίασης αυτοκινήτων (rent a car) απευθύνεται σε επιχειρήσεις ενοικίασης παντός τύπου οχημάτων (δίκυκλα, επιβατικά κτλ.).

Το σύστημα online ενοικίασης αυτοκινήτων (rent a car)  θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Εισπράττετε το ποσό της προκαταβολής ή όλου του ποσού χρέωσης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμών σε πραγματικό χρόνο μέσα από το ημερολόγιο κρατήσεων
  • Επιβεβαιώνονται οι κρατήσεις σας χωρίς καθυστερήσεις και έτσι να αυξήσετε την πιθανότητα για περισσότερους πελάτες
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών του, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Δημιουργία λογαριασμών σε εργαλεία της Google όπως το Google Analytics και το Google Search Console για την παρακολούθηση στατιστικών του συστήματος
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα online ενοικίασης αυτοκινήτων (rent a car)  θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση, για προσθήκη ή επεξεργασία των οχημάτων με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος, περιγραφή, χαρακτηριστικά, κόστος ενοικίασης, τοποθεσία παραλαβής / παράδοσης κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

Το σύστημα θα έχει επιπλέον τις εξής δυνατότητες:

  • Καταχώριση υπηρεσιών με επιπλέον χρέωση (πχ. παιδικό κάθισμα, έξτρα οδηγός, ασφάλεια κτλ.)
  • Διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές ανά ημέρα / ανά εβδομάδα αλλά και συγκεκριμένων περιόδων (low, medium, high season)
  • Καθορισμός ειδικών προσφορών (εκπτώσεις / flash sales) ανά περίοδο και ανά τύπο οχήματος
  • Χειροκίνητη απενεργοποίηση διαθεσιμότητας καθώς και χειροκίνητη εισαγωγή νέας κράτησης
  • Επιλογή πληρωμής με ποσοστό (πχ. 30% προκαταβολή) από το συνολικό ποσό μιας κράτησης
  • Μετάφραση περιεχομένου συστήματος στην Αγγλική γλώσσα
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Μετρητά, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή μετά την ολοκλήρωση μια κράτησης
  • Αναλυτικές αναφορές των κρατήσεων / τζίρου κτλ.

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Επεκτασιμότητα

  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Σύνδεση με την ηλεκτρονική πύλη του PayPal

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

5. NODUS FOOD

Το σύστημα online delivery απευθύνεται σε επιχειρήσεις όπως ψητοπωλεία, πιτσαρίες, fast food, εστιατόρια κ.α οι οποίες πωλούν προϊόντα φαγητού είτε με την μέθοδο παραλαβής από το κατάστημα είτε με διανομή κατοίκον (delivery).

Το σύστημα online delivery θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Εισπράττετε το ποσό της χρέωσης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας φαγητών και τιμών σε πραγματικό χρόνο
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών της, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Δημιουργία λογαριασμών σε εργαλεία της Google όπως το Google Analytics και το Google Search Console για την παρακολούθηση στατιστικών του συστήματος
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα online delivery θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση με για προσθήκη ή επεξεργασία των προϊόντων με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος, κόστος, περιγραφή, φωτογραφία κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

Το σύστημα θα έχει τις εξής δυνατότητες:

  • Εισαγωγή ή επεξεργασία των προϊόντων με τίτλο, αναλυτική περιγραφή, κόστος, φωτογραφία καθώς και εμφάνιση έξτρα δωρεάν επιλογών ή με επιπλέον χρέωση (πχ. δωρεάν σως, χρεώσιμη σως κτλ.)
  • Διαφορετικές χρεώσεις ανά τεμάχιο, ανά kg κτλ.
  • Επιβράβευση πελατών με πόντους αγορών καθώς και εκπτωτικά κουπόνια
  • Ειδικά αιτήματα στην παραγγελία καθώς και tips στον διανομέα
  • Απενεργοποίηση μη διαθέσιμων (εξαντλημένων) προϊόντων
  • Αγορά χωρίς εγγραφή (guest checkout) στο σύστημα
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Μετρητά, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Γεωγραφικός περιορισμός περιοχής delivery
  • Περιορισμός συστήματος για τις διαθέσιμες ώρες / ημέρες λειτουργίας του καταστήματος
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς
  • Αναλυτικές αναφορές των πωλήσεων / τζίρου κτλ.

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Επεκτασιμότητα

  • Σύνδεση του συστήματος με την μηχανοργάνωση (ERP-CRM) της επιχείρησης σας ή με σύστημα διαχείρισης αποθήκης & λιανικών πωλήσεων (POS)
  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Σύνδεση με την ηλεκτρονική πύλη του PayPal
  • Μετάφραση περιεχομένου σε επιπλέον γλώσσες πέραν της Ελληνικής

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

6. NODUS E-SHOP

Το ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop απευθύνεται σε εμπορικές επιχειρήσεις με δραστηριότητα στην ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, κοσμήμα, έπιπλα, διακοσμητικά κ.α. οι οποίες θέλουν να προβάλουν και να πωλούν τα προϊόντα τους Online.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) θα σας βοηθήσει να:

  • Αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις σας
  • Εισπράττετε το ποσό της πώλησης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμών των προϊόντων σας
  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας καθώς και να αυξήσετε το κύρος της επιχείρησης σας με την διαφάνεια στις τιμές και την πολιτική σας
  • Επιβεβαιώνονται οι παραγγελίες σας χωρίς καθυστερήσεις και έτσι να αυξήσετε την πιθανότητα για περισσότερους πελάτες
  • Κερδίσετε εργατο-ώρες αφού το προσωπικό δεν θα χρειάζεται να σπαταλά χρόνο για να επεξηγεί αναλυτικά όλες τις πληροφορίες των προϊόντων στους υποψήφιους πελάτες
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών της, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα e-shop θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση με για προσθήκη ή επεξεργασία των προϊόντων με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος, κόστος, περιγραφή, φωτογραφία κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

Το σύστημα θα έχει τις εξής δυνατότητες:

  • Εισαγωγή ή επεξεργασία των προϊόντων με τίτλο, κατηγορία είδους, σύντομη και αναλυτική περιγραφή, χαρακτηριστικά, κόστος, φωτογραφίες κτλ.
  • Δυναμική αναζήτηση προϊόντων με όνομα ή κωδικό και με δυνατότητα προεπισκόπησης φωτογραφίας (live αποτελέσματα)
  • Φίλτρα προϊόντων με βάση την κατηγορία, το χρώμα, τη μάρκα, το εύρος τιμής κτλ.
  • Γρήγορα αγορά χωρίς εγγραφή (guest checkout) και σε μία σελίδα (one page checkout)
  • Λίστα αγαπημένων (wishlist) για μελλοντικές αγορές
  • Δημιουργία λογαριασμού χρήστη για την παρακολούθηση της παραγγελίας και αποθήκευση των στοιχείων του για μελλοντικές αγορές
  • Αγορά χρήστη με δυνατότητα επιλογής απόδειξης ή τιμολογίου
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή σε όλα τα στάδια μιας παραγγελίας
  • Αναλυτικές αναφορές και στατιστικά στοιχεία (καθαρές πωλήσεις, τζίρος κτλ.)

Επεκτασιμότητα Συστήματος

  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Σύνδεση με την ηλεκτρονική πύλη του PayPal
  • Εγγραφή σε marketplaces (Skroutz, Best Price, Shopflix κτλ.)
  • Μετάφραση περιεχομένου σε επιπλέον γλώσσες (πχ. Αγγλικά κτλ.)
  • Εγγραφή πελατών σε ενημερωτικό δελτίο (newsletter)
  • Επιβράβευση πελατών (loyalty) με πόντους αγορών καθώς και εκπτωτικά κουπόνια
  • Ειδικές χρεώσεις σε προϊόντα όπως ανά m, ανά m2, ανά m3
  • Σύνθετα μεταφορική κόστη ανάλογα την περιοχή (TK), το βάρος, τη χώρα κτλ.
  • Συντελεστές Φ.Π.Α. (κανονικός ή μειωμένος συντελεστής) ανάλογα με την περιοχή ή την χώρα
  • Σύνδεση του συστήματος (γέφυρα) με την μηχανοργάνωση (ERP-CRM) της επιχείρησης

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

7. NODUS EMAIL MARKETING

Οι ενέργειες email marketing θα σας βοηθήσουν να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες
  • Ενημερώνετε τους πελάτες σας για νέα προϊόντα ή προσφορές
  • Να αυξήσετε τις πωλήσεις των παρεχόμενων προϊόντων / υπηρεσιών

Οι ενέργειες email marketing περιλαμβάνουν:

  • Εγκατάσταση φόρμας για εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο (newsletter)
  • Διασύνδεση μέσω API με εξωτερικό σύστημα αποστολής newsletter
  • Σχεδιασμός βασικού ενημερωτικού (template) email και δοκιμαστική αποστολή
  • Προετοιμασία συστήματος για αποστολή ενημερωτικών email επιβράβευσης (loyalty πελατών) με εκπτωτικούς κωδικούς (κουπόνια)
  • Προετοιμασία συστήματος για αποστολή ενημερωτικών email υπενθύμισης σε ειδικές καταστάσεις (cart abandoners κτλ.)
  • Συμβατότητα φόρμας εγγραφής με πολιτική απορρήτου και κανονισμούς GDPR

8. NODUS DIGITAL MARKETING

Τα εργαλεία Digital Marketing θα σας βοηθήσουν να:

  • Επαναστοχεύετεαι με συγκεκριμένα προϊόντα / υπηρεσίες τους πελάτες σας
  • Ενισχύσετέ το εταιρικό brand. Λόγω της παρουσίας στα μέσα αυτά η επιχείρηση ενισχύει το εταιρικό brand της και χτίζει την αξιοπιστία της προβάλλοντας στοιχεία, χαρακτηριστικά για την επιχείρηση, τα προϊόντα της και το ενημερωτικό υλικό της ή τον κλάδο δραστηριοποίησης της
  • Ενισχύσετε την επισκεψιμότητα στον δικτυακό τόπο και τη θέση του στις μηχανές αναζήτησης
  • Να αυξήσετε τις πωλήσεις των παρεχόμενων προϊόντων / υπηρεσιών

Η εγκατάσταση των εργαλείων Digital Marketing περιλαμβάνει:

  • Εγκατάσταση εργαλείου Google Tag Manager στο σύστημα και εγκαστάση προγραμματισμένων ενεργειών (events)
  • Διασύνδεση με το σύστημα της Google (Google Ads) και εγκατάσταση αυτοματισμών για παρακολούθηση στατιστικών πωλήσεων καθώς και επαναστόχευση πελατών (Remarketing)
  • Διασύνδεση με το σύστημα της Meta (Facebook Ads) και εγκατάσταση αυτοματισμών μέσω του Facebook Pixel (CAPI) για παρακολούθηση στατιστικών πωλήσεων καθώς και επαναστόχευση πελατών (Remarketing)

9. NODUS BANK CONNECT

Η σύνδεση για λήψη πληρωμών με χρεωστική / πιστωτική θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Εισπράττετε το ποσό της χρέωσης άμεσα και Online

Οι ενέργειες διασύνδεσης περιλαμβάνουν την εξής διαδικασία:

  • Επιλογή ελληνικού τραπεζικού ιδρύματος για την διασύνδεση με το σύστημα
  • Υποβολή αίτησης σε συνεργασία με τον τραπεζικό σας σύμβουλο
  • Προγραμματισμός και σύνδεση συστήματος με την τράπεζα
  • Δοκιμαστικές συναλλαγές με προσωρινούς test κωδικούς και προσωρινές δοκιμαστικές κάρτες (διαφορετική διαδικασία ανάλογα την τράπεζα)
  • Ενεργοποίηση λήψης πληρωμών με την καταχώριση των live κωδικών (Live Credentials) του συστήματος, μετά τις επιτυχής δοκιμαστικές συναλλαγές
  • Παράδοση συστήματος διαχείρισης από την τράπεζα για την παρακολούθηση των συναλλαγών

10. NODUS COURIER CONNECT

Η σύνδεση με την courier θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Να επιταχύνεται την διαδικασία προετοιμασίας και αποστολής δεμάτων
  • Να έχετε τον έλεγχο των αποστολών καθώς και το κόστος αυτών

Οι ενέργειες διασύνδεσης περιλαμβάνουν την εξής διαδικασία:

  • Επιλογή συνεργαζόμενης Courier
  • Παροχή κωδικών API από την Courier για την διασύνδεση με το σύστημα
  • Προγραμματισμός και σύνδεση συστήματος με την Courier

Το σύστημα θα έχεις τις εξής δυνατότητες:

  • Εκτύπωση voucher παραγγελιών
  • Λήψη κόστους μεταφορικών ανάλογα με την περιοχή, τον ΤΚ κτλ.
  • Παρακολούθηση παραγγελίας από τον χρήστη

11. NODUS FOOD PLUS

Το σύστημα online delivery απευθύνεται σε επιχειρήσεις όπως ψητοπωλεία, πιτσαρίες, fast food, εστιατόρια κ.α οι οποίες πωλούν προϊόντα φαγητού είτε με την μέθοδο παραλαβής από το κατάστημα είτε με διανομή κατοίκον (delivery).

Το σύστημα online delivery θα σας βοηθήσει να:

  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας
  • Εισπράττετε το ποσό της χρέωσης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας φαγητών και τιμών σε πραγματικό χρόνο
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών της, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Δημιουργία λογαριασμών σε εργαλεία της Google όπως το Google Analytics και το Google Search Console για την παρακολούθηση στατιστικών του συστήματος
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης
  • Σύνδεση του συστήματος με την μηχανοργάνωση (ERP-CRM) της επιχείρησης σας ή με σύστημα διαχείρισης αποθήκης & λιανικών πωλήσεων (POS) σε πολλαπλά σημεία ενδιαφέροντος
  • Σύνδεση με πολλαπλά σημεία παραλαβής – παράδοσης προϊόντων (Delivery & Pickup – Multi-store)
  • Επικοινωνία και αποστολή – λήψη δεδομένων (API) σε ανεξάρτητο mobile app
  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Σύνδεση με την ηλεκτρονική πύλη του PayPal
  • Μετάφραση περιεχομένου σε επιπλέον γλώσσες πέραν της Ελληνικής
  • Εγγραφή πελατών σε ενημερωτικό δελτίο (newsletter)
  • Επιβράβευση πελατών (loyalty) με πόντους αγορών καθώς και εκπτωτικά κουπόνια

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα online delivery θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση με για προσθήκη ή επεξεργασία των προϊόντων με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος, κόστος, περιγραφή, φωτογραφία κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

Το σύστημα θα έχει τις εξής δυνατότητες:

  • Εισαγωγή ή επεξεργασία των προϊόντων με τίτλο, αναλυτική περιγραφή, κόστος, φωτογραφία καθώς και εμφάνιση έξτρα δωρεάν επιλογών ή με επιπλέον χρέωση (πχ. δωρεάν σως, χρεώσιμη σως κτλ.)
  • Διαφορετικές χρεώσεις ανά τεμάχιο, ανά kg κτλ.
  • Επιβράβευση πελατών με πόντους αγορών καθώς και εκπτωτικά κουπόνια
  • Ειδικά αιτήματα στην παραγγελία καθώς και tips στον διανομέα
  • Απενεργοποίηση μη διαθέσιμων (εξαντλημένων) προϊόντων
  • Αγορά χωρίς εγγραφή (guest checkout) στο σύστημα
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Μετρητά, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Γεωγραφικός περιορισμός περιοχής delivery
  • Περιορισμός συστήματος για τις διαθέσιμες ώρες / ημέρες λειτουργίας του καταστήματος
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς
  • Αναλυτικές αναφορές των πωλήσεων / τζίρου κτλ.

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.

12. NODUS E-SHOP PLUS

Το ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop απευθύνεται σε εμπορικές επιχειρήσεις με δραστηριότητα στην ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, κοσμήμα, έπιπλα, διακοσμητικά κ.α. οι οποίες θέλουν να προβάλουν και να πωλούν τα προϊόντα τους Online.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) θα σας βοηθήσει να:

  • Αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις σας
  • Εισπράττετε το ποσό της πώλησης άμεσα και online
  • Παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν άμεσο τρόπο να λαμβάνουν πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμών των προϊόντων σας
  • Αναβαθμίσετε τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε τις υπηρεσίες σας καθώς και να αυξήσετε το κύρος της επιχείρησης σας με την διαφάνεια στις τιμές και την πολιτική σας
  • Επιβεβαιώνονται οι παραγγελίες σας χωρίς καθυστερήσεις και έτσι να αυξήσετε την πιθανότητα για περισσότερους πελάτες
  • Κερδίσετε εργατο-ώρες αφού το προσωπικό δεν θα χρειάζεται να σπαταλά χρόνο για να επεξηγεί αναλυτικά όλες τις πληροφορίες των προϊόντων στους υποψήφιους πελάτες
  • Μπορεί ο πελάτης σας να δει προσφορές και εκπτώσεις μέσα από το σύστημα
  • Να γνωρίζει ο πελάτης σας εκ των προτέρων όλους του όρους και τις πολιτικές της επιχείρησης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Χρήση συστήματος (CMS) του WordPress ανοιχτού κώδικα με δυνατότητα αναβαθμίσεων / προσθήκης νέων λειτουργιών κ.α.
  • Σύγχρονος σχεδιασμός (design) με επιλογή χρωμάτων και γραφιστικών με σκοπό να συνάδουν στο αντικείμενο και στο προφίλ της επιχείρησης
  • Διαγνωστικός έλεγχος για την ορθή λειτουργία (responsive) και πλήρη συμβατότητα του συστήματος και των επιμέρους λειτουργιών της, στους τέσσερις δημοφιλέστερους browsers (Chrome, Mozilla, Safari, Microsoft Edge) στις τελευταίες διαθέσιμες εκδόσεις, κάνοντας χρήση εργαλείων της Google αλλά και πραγματικών συσκευών (Desktop, Tablet & Mobile)
  • Πλήρης συμβατότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) μέχρι το πρωτόκολλο WCAG 2.0. Θα δύναται η δυνατότητα σμίκρυνσης ή μεγέθυνσης γραμματοσειρών, αλλαγή αντίθεσης (contrast) καθώς και φωνητικής ακρόασης των κειμένων
  • Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL (πρόθεμα https) για την προστασία του συστήματος, την αποφυγή εμφάνισης μηνυμάτων μη ασφαλής περιήγησης από τους browsers αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών στην καταχώρηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κτλ.)
  • Βελτιστοποίηση κώδικα και δεδομένων για γρήγορη φόρτωση του συστήματος
  • Ενέργειες βελτιστοποίησης SEO για την βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης (On-Site SEO και Local SEO). Κάθε σελίδα θα παρέχει την δυνατότητα επεξεργασίας του τίτλου, του link αλλά και της περιγραφής (main title, permalinks, description)
  • Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας συστήματος (Firewall / Defender) καθώς και χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης
  • Σύνδεση με τράπεζα για πληρωμές με χρεωστική / πιστωτική κάρτα
  • Σύνδεση με την ηλεκτρονική πύλη του PayPal
  • Εγγραφή σε marketplaces (Skroutz, Best Price, Shopflix κτλ.)
  • Μετάφραση περιεχομένου σε επιπλέον γλώσσες (πχ. Αγγλικά κτλ.)
  • Εγγραφή πελατών σε ενημερωτικό δελτίο (newsletter)
  • Επιβράβευση πελατών (loyalty) με πόντους αγορών καθώς και εκπτωτικά κουπόνια
  • Ειδικές χρεώσεις σε προϊόντα όπως ανά m, ανά m2, ανά m3
  • Σύνθετα μεταφορική κόστη ανάλογα την περιοχή (TK), το βάρος, τη χώρα κτλ.
  • Συντελεστές Φ.Π.Α. (κανονικός ή μειωμένος συντελεστής) ανάλογα με την περιοχή ή την χώρα
  • Σύνδεση του συστήματος (γέφυρα) με την μηχανοργάνωση (ERP-CRM) της επιχείρησης

Παροχές Συστήματος

Το σύστημα e-shop θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αναλυτική και εύχρηστη διαχείριση με για προσθήκη ή επεξεργασία των προϊόντων με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες (τίτλος, κόστος, περιγραφή, φωτογραφία κτλ.), πλήρως αυτοματοποιημένη που μπορεί ακόμη και ένας απλός χρήστης να τη διαχειριστεί.

Το σύστημα θα έχει τις εξής δυνατότητες:

  • Εισαγωγή ή επεξεργασία των προϊόντων με τίτλο, κατηγορία είδους, σύντομη και αναλυτική περιγραφή, χαρακτηριστικά, κόστος, φωτογραφίες κτλ.
  • Δυναμική αναζήτηση προϊόντων με όνομα ή κωδικό και με δυνατότητα προεπισκόπησης φωτογραφίας (live αποτελέσματα)
  • Φίλτρα προϊόντων με βάση την κατηγορία, το χρώμα, τη μάρκα, το εύρος τιμής κτλ.
  • Γρήγορα αγορά χωρίς εγγραφή (guest checkout) και σε μία σελίδα (one page checkout)
  • Λίστα αγαπημένων (wishlist) για μελλοντικές αγορές
  • Δημιουργία λογαριασμού χρήστη για την παρακολούθηση της παραγγελίας και αποθήκευση των στοιχείων του για μελλοντικές αγορές
  • Αγορά χρήστη με δυνατότητα επιλογής απόδειξης ή τιμολογίου
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τράπεζα)
  • Ειδοποιήσεις με e-mail προς τον πελάτη και τον διαχειριστή σε όλα τα στάδια μιας παραγγελίας
  • Αναλυτικές αναφορές και στατιστικά στοιχεία (καθαρές πωλήσεις, τζίρος κτλ.)

Εκπαίδευση Χρηστών – Παραδοτέο Υλικό

Με την ολοκλήρωση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση στην διαχείριση και στις λειτουργίες του συστήματος, με την αποστολή οδηγιών μέσω video καθώς και θα παραδοθεί αναλυτικός οδηγός (manual) στα Ελληνικά.

Φιλοξενία και υποστήριξη συστήματος

H εγκατάσταση και φιλοξενία του συστήματος θα πραγματοποιηθεί σε Server της Nodus, υψηλών προδιαγραφών, χωρίς καθυστερήσεις και downtime. Το κόστος φιλοξενίας (hosting) και χρήσης του συστήματος καθώς και η ανανέωση ονόματος domain είναι ετήσια.